11 Ocak 2009 Pazar

Gözlük Güzeline

Martılara simit atma sen!
Sana rağmen senin attığın lokmaları bile yerler belki ama sadece mecbur oldukları için yaparlar bunu.
Sahte dünyaların yalan aşklarını yaşarken hep bir karaktere bürünmüş tiyatro oyuncusuydun sen.
Bak, bir saatlik makyajın nasıl da yakıştı.
O boyalı surat yeter sana yer edinebilmen için.
Ama yok!
Sorsalar geni seni seçer, gene parmaklarımla seni gösterirdim.
Sendin tasasız, sendin huzurlu.
Belki parandan, belki de içinde bulunduğun tiyatrondan bu denli zevk aldığın için bu kadar tasasızdın fakat martılara simit atma sen.
Bırak da zaten tek kahvaltısı simit ve çay olan birisi paylaşsın, o çok değer verdiği simidinin sonunu.
Çünkü martılara biraz attıktan sonra kalanları denize atmaz o adam, sonunu paylaştığı simidinin.

3 yorum:

ROckdReaMz dedi ki...

Bravo abi..kalemine kuvvet!

Adsız dedi ki...

harika yazıorsun.! ama bunu sırf benm aklımdaki kelimeleri aynı benm ezgimle kagıda sarfettiginden deil ya da hayatı benm gectigim yollardan gecerk ve aynı cukurlardan aynı halatlarla cıktıgın icin deil... sen sen olmayı bilen o nadir insanlar gibi bana da aradıgım o gücü verdigin icin; senn sayende hikayeme geri dönüorum... zamanı durdurup programımı resetlemeden önceki formatıma geri dönüorum... kendimi bulmuşken isteyerk ruhumu gönderdigim o baska yerlerden geri almaya gidiorum... biliorum ki seni en cok mutlu edebilecek şeylerden biri de etrafa sacılan mutlulukları toplamaktan ziyade onları duymak, bakarken görebilmek en güzeli de yüreğinle hissedebilmek... "yasamak" kavramı bizim ellerimizde sekilleniyormuş, kısa, uzun, acı verici, mutlu, hüzün dolu... hangisi olduguna karar verebilmek ve her sabah aynada aynı yüzü bulabilmek mühim olan sanırım... tek bir söz yetiyor "nefes almaya" "bugün mutlu olacagım"... bunu kendim icin degil evren icin yapacagım...

her dalda daha yüzlerce meyve yetiştrdim "anılarım bahcesi" 'nden.
seni tanıdım. herelde konusmak isteyen onlarcasından biriyim ben de =) eger hayallerinle ufkun birleştigi düş cizgisinin bir köşesinde ruhun dinlemek ya da söylemek isterse, sana ulaşmamı düşünürse: ben cok dilerim böyle olmasını .) varlıgın icin tanrıdan yeniden özr diliorum... aglıyorum sabahlara, isyan filn ettigim yokmuş hayata... ama anlamıordum.. neyse seni de yordum. okuduysan sabrederk .cok tesekkr ederm.. yine de belirtmeme grk var mı bilemem ama böyleysen böyle kalacagına inanırım. =)

Adsız dedi ki...

Neden gözlük güzeline olduğunu anlayamadım, ama yazı çok etkileyiciydi, bence de birileri martılara simit atmasın:)