7 Mart 2010 Pazar

Aylardır her şey yolunda gidiyor ve bu beni çok rahatsız ediyor...

Aylardır her şey yolunda gidiyor ve bu beni çok rahatsız ediyor. Çünkü bu yüzden hiçbir şey yazamıyorum! Okkalı bir huzursuzluk ya da ciddi derecede bir aydınlanma olmadan (burada kimyasal maddelerle haşır neşir olmadan ışığı görebilmek önemli) ya da yeni günahlar işlemeden olmuyor bu iş. Kalemler eskisi gibi tutkuyla, mücadeleyle değmiyor parmaklarıma ve zihnim karman çorman bir halde. Eskiden gözlerimi kapattığımda güzel göğüsler, havai fişekler, zamanın ötesinde bir kır evi ya da en kötüsü içi sahte bir sevgiyle doldurulmayı bekleyen bir vazo falan görürdüm karanlıkta. Artık gözlerimi kapattığım an uyuyakalıyorum! Aslında yazacak çok şey birikti bu aylar içinde ama nereden başlamalı… Geçen gün farklı denilebilecek bir deneyim yaşadım. Onu bile nasıl kelimeleri toparlayıp da kağıda resmedebileceğimi bilemedim. Ve karar verdim ki yazamamayı yazacağım.

7 yorum:

C. dedi ki...

zorduk yazmak.
bekleyiniz bayım.

Nevher M. Yılmaz dedi ki...

bekleyin. gerekirse aylarca bekleyin. kalem bir parmaklarınıza, bir de gözlerinize baksın.

bekleyin ki tekrar pişmanlıklar, ikilemler, korkular ve en önemlisi; aşk sarsın ruhunuzu. o zaman yazın. zaten istemeseniz de sarhoş geçen gecelerden birinde kalemi elinizde bulursunuz.

Adsız dedi ki...

sanki önceden yazabiliyormuş gibi konuşuyorsun aytığ...

Adsız dedi ki...

Sizden oldukça büyük birisi olarak; yazılarınızı büyük bir dikkatle okuyorum Küçük Bey...

Nüglin

Adsız dedi ki...

beyninde bir karnaval olmadan yazamazsın zaten ama yazamamak zordur, bilirim. ama hayat seni rahat bırakcak kadar anlayışlı değil, kurar yaniden birkaç oyun. kalemini hiç bırakma.

salim efendi dedi ki...

yazamama sürüncesi sizi yazmaya doğru götürür, hem de daha önce yazamadığınız birşeye doğru, bekliyoruz...

Huzeyfe YILDIZ dedi ki...

Huzeyfe Yıldız...

Bu ismi hatırladın mı? Seninle tekrar bağlantı kurmak istiyorum. Ve bu sefer senin için önemli olduğunu düşünüyorum.

Çünkü bu yaz'a'maman bana biraz gösteriş gibi geliyor. Yazmak için uğraşmıyorsun da yaz'a'mıyormuş gibi gösteriyorsun ya da bir süre çok boş geçirdin de arayı kapatmak için kendine bir mazeret bulman gerekiyordu ve sen de bunu buldun. Ya da tamamen alakasız; gösteriş...

Facebook'tan eklemeni beklerim, tabi senin gibi bir Yazar, kişi ekler mi bilmem... Siyah-Beyaz profil fotoğrafı