11 Eylül 2011 Pazar

İnsanı kendinden kim koruyacak?

...Yazmaya ve dirilmeye o kadar alıştım ki, artık ne zaman kendimi berbat hissetsem bunun başka bir yazı ya da cümleye gebe olduğunu anlıyorum. Yalnız mutluyken bir şey yazmamaya çalışıyorum, sonrasında çok gülünç oluyorlar. Bunun dışındaysa sahibi olduğum hüznün başka bir getirisi yok, elimde olsaydı sokağa çıkar ve birkaç arkadaşımın yanına giderdim ama bir şeyi ya da birini sevmeye çalışmak, umut etmek gibi işkenceyi uzatan bir eylem. Kahrolası dünyada kahrolası bir evde sıkışıp kaldım, çözüm ya da sonuç falan yok. İnsanlar her zaman benden büyük şeyler beklediler, çünkü böyle şeyler yazıyordum. Bir yandan kendimi bitirirken yazıda, bir yandan yüceltmiştim ve bu insanlar bana aptalca bir saygı duyuyorlar. Oysa benim yaptığım artık, evin farklı köşelerine giderek uykuyu beklemek. Uykudan çok şey bekliyorum: Rüya. Bilincim beni yanıltmıyor; ben hasta bir adamım. Ama şükürler olsun ki hepimiz, her an ölebiliriz. Yaşayan insan için her zaman bir seçenek daha var galiba. Fakat ben bunu düşünmüyorum, ölmek için intihar etmeme gerek yok, zaten yavaş yavaş gidiyorum. Artk genç değilim, yakında yirmi olacağım ve bu benim için yüz’e bedel.

7 yorum:

bir liseli vardı ya aha o liseli benim dedi ki...

Kendinden kaçmak asla çözüm olmaz,mutluluk da ilham perisi olabilir. 20 daha ne ki,30lar 40lar göreceğiz ama içimizde umut ışığı sönmeyecek.

Pınar Sönmez dedi ki...

Aklıma "Duvara Karşı"da Birol Ünel'in canlandırdığı Cavit'in intihara teşebbüs ettiğini anlayan doktorun söyledikleri geliyor, "O zaman hayatını bitir (şaşırırız, ne diyor doktor?) diyorum ki, bu hayatını bitir, yeni bir hayat yaşa." Müthiş bir diyalog.
Ne güzel ki hayatın hunharca önümüze yığdıklarını anlattığınızda bilinci böyle harekete geçirdiniz.

Süleyman Deniz dedi ki...

mutluyken yazdığımız yazılar neden gülünç gelir peki? beynimizin şu an kaçmak, başka bir hikayede kaybolmak istemiyorum deme şeklimidir bu?

eril serbetci dedi ki...

yalnız değilsin. ama umut var, unutma, her şeye rağmen...

http://erilserbetci.com/tr/isim/makas

sadneshivebird dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
sadneshivebird dedi ki...

yazılarını olabildiğince okumaya takip etmeye çalışıyorum bikaç cümleyi bir araya getirebilen herkes bi bok yazdığını sanıyo ama bi çoğu yanılıyo fark etin mi bilmem ama bikaç yerde baya saçmalamışsın sanki ama ben saçmalamayıda saçmalayan insanlarıda severim bende bişeyler yazıyorum umarım anlatmaya çalıştıklarım için cümlelerim yeterli oluyodur neyse bence baya iyi sayılırsın ama dünyayı yürüyerek dolaşmayı unut bunu anca bi çocuk hayal eder

Colorado dedi ki...

Böbreğini satmak istiyor musun? Bir fırsat için arıyorsunuz
Mali bölünme nedeniyle böbreğini para için sat ve sen de
ne yapacağımı biliyorum, sonra bugün bize ulaşın ve size teklif edeceğiz
senin Kidney için iyi bir miktar. Benim adım (Dr Maureen) bir Phrenologist
Colorado hastanesinde. Hastanemiz Böbrek Cerrahisinde uzmanlaşmıştır.
ve ayrıca, böbreklerin satın alınması ve transplantasyonu ile
yaşayan ve karşılık gelen bağışçı. Satış ile ilgileniyorsanız veya
böbrek satın almaktan lütfen bizimle iletişime geçmekten çekinmeyin
E-posta: coloradohospital@gmail.com
Teşekkürler,
YÖNETİM.